Tuesday 26 February 2013

Peluang untuk jadi Tokey Kedai Farmasi

want it.. I want it !!

Siapa yang taknak kann?? Bila semuanya di subsidi.. Kedai Farmasi yang complete dengan barangan bernilai hampir RM 1 juta..

Mari kita follow step2 yang perlu diambil.. :-

  1. Sign up as eCOSWAY members (BO) = RM 100 (nak form? boleh isi kat sini (klik) atau boleh direct call/sms saya 0196758251 (ana) ataupun emel anaecosway@gmail.com.
  2. Purchase 1000eV yang bernilai lebih kurang RM 5,000 (bergantung kepada pilihan produk anda.. janji total cukup 1000eV).-once dah setel step yang ni..nama kita akan masuk dalam waiting list untuk diinterview (anggaran dalam 60hari)
  3. Training..training..training.. menimba ilmu..penuhkan ilmu di dada seberapa banyak yang boleh. especially untuk membina rangkaian (networking) dan juga persediaan untuk menghadapi interview. (yang ni special untuk group saya je tau.. group lain, tak sure diorang ada tak..)
  4. Panggilan untuk interview (beberapa tips daripada mentor saya - Pn.Faizati (owner pharmacy ecosway di Alamanda, Putrajaya) 
  5. Cadangan lokasi kedai, renovation dan mula beroperasi..

Five easy step..diformulasikan untuk anda yang betul2 berminat dan ingin menggapai impian "Only Sky's the limit" jangan lupa ANA sms/whatsapp 0196758251.

0 comments:

Post a Comment

 
Free Website templatesfreethemes4all.comLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesFree Soccer VideosFree Wordpress ThemesFree Web Templates